- Cum să prepari cea mai sănătoasă cafea
- În ciuda interdicției, Italia pregătește terenul pentru dezvoltarea reactoarelor nucleare
- Gigi Becali, pe listele AUR la alegerile parlamentare
- Criminalitatea în Occident, o provocare în creștere
- Promenada împărătesei Sissi și reabilitarea cădițelor cu apă termală la Băile Herculane
A fost ales logo-ul Centenarului Marii Uniri de la 1918
În urma concursului de idei lansat de Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale (MCIN) împreună cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România şi cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelenţă în Studiul Imaginii şi al UNArte, a fost aleasă identitatea vizuală ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 şi al Războiului pentru Întregirea Neamului.
La concurs au participat pro bono trei agenţii, respectiv Pastel, FCB Bucharest şi Brand New. Propunerea câştigătoare, cu un total de 234, 64 de puncte, este cea a FCB Bucharest, denumită „Hora”. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferinţele juriului, cât şi în cele ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate, după cum informează un comunicat de presă emis de MCIN.
Logo-ul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului, cercuri care sunt compuse din puncte individuale care cresc şi se dezvoltă. (foto sus)